fredag den 19. april 2013

Can't describe my love for you






Som lovede får I lov til at se B og jeg's nye søskende tattovering. Beklager, at I ikke kan se den så godt, men jeg kan desværre ikke tage et ordentlig billede af den, når B ikke er hjemme til, at tage det af min arm. Der står "loved" på den, da det er lidt svært at se. Vi har både fået negativ og positv respons på den! Men vigtigst af alt, så er vi glade for den og den betyder så meget for os !

B er min bedste veninde og jeg vil virkelig ikke kunne leve uden hende. Hun er altid ved min side, når jeg mindst og største har brugt for det ! Jeg vil virkelig ikke bytte hende væk for noget i denne verden. Folk siger det er mærkeligt, at vi er så tætte. Men inderst inde, tror jeg folk er en smule misundelige på os. Jeg ved i hvert fald, at jeg ikke vil lade en dag gå uden min dejlige søster ! Derfor vil jeg lade min krop for et mærke af hende <3


Xoxo V.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere