tirsdag den 20. august 2013

Et nyt kapitel..



Natten til den 30. kunne man inde på AU, tjekke om man var kommet ind på sit drømmestudie.. V loggede ind for mig, og til min store overraskelse stod der: "Ja, standby". Hvilket betyder at jeg ikke fik en studieplads, men en standbyplads. Jeg sov ikke hele den nat, jeg lå oppe og var så forvirret!!

AU meddelte så at der var sket en fejl i deres IT system, så der ville være 2000 som har fået et forkert svar.. V og jeg sad så og ventede på postbudet!!!! Da han så endelig kom, løb vi ud til postkassen,  V åbnede brevet og inden hun fik sagt hvad der stod begyndte vi begge at græde!! Vi krammede hinanden og græd endnu mere, da vi så så at jeg var kommet ind.

Jeg starter på erhvervsøkonomi, Almen på AU den 2/9. Rusugen starter faktisk allerede på mandag, og jeg glæder mig helt vildt! :-) Det har faktisk været et stressende forløb, som I nok ved har jeg ikke været særlig heldig i 2013... Men nu er jeg ovenpå igen, og er klar til at AU med storm!


Jeg må nu vinke farvel til løn og sige hej til SU, men mon ikke jeg kan komme ned i Frellsens i ny og næ! ;-)



Xoxo B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere